transitgloriamundi

subota, 24.01.2015.

Muškarci kojima sam pisala

Ljubav se u mene manifestira na poseban način. Vrlo rijetko sam sentimentalna, vrlo rijetko govorim o emocijama. No, kada frajeru želim pisati, znaj da sam pala, razbila se kao staklo vjetrobrana u milijardu bezopasnih komadića.
Ako mi se naroji milijun misli koje mu želim reći tek nakon što se rastadosmo znak je za posebnu vrstu pokazivanja naklonosti - pisanje.
Pronaći nekoga tko te toliko inspirira da mu možeš cijeli roman napisati, ili pismima (nekada), ili smsovima (sada), znate i sami da je vrlo teško.
Posljednji koji me toliko inspirirao pojavio se ovo ljeto.
Zbilo se brzo, žestoko i kratko trajalo. Jednostavno nije osjećao isto ovaj put. Kažem ovaj put jer je naša priča započela 4 godine prije ovog ljeta. No, bila je tako komplicirana, s toliko krivnje, grižnje savjesti, ludila koje lijepi, kida, a opet, to ludilo je moralo stati jer je bilo nepodnošljivo u svoj toj intenzivnosti.
I tako, toliko godina poslije vidimo se prvi put, a sve u meni je nahrupilo vani, kao da uopće nije prošao ni dan od zadnjeg susreta.
Njemu nije bilo tako, nažalost. Prihvatila sam to, kao da imam izbora, i evo, tek osam mjeseci nakon njega mogu koliko toliko racionalno mozgati o tome.
Pisala sam tek dvojici muškaraca prije njega, ok, možda istinski samo jednom, dok sam ovom drugom pisala o ovom prvom :D
I sada njemu, ovom posljednjem fatalnom.
U biti, njemu ni nisam toliko, poštivajući prostor koji je odabrao umjesto mene. No, da sam imala potrebu - jesam.
Podsjetio me što točno želim osjećati uz muškarca. I zbog toga sam mu zahvalna.
Možda i jeste krivac što više nema vrckavih priča o online susretima, no, meni je svojim pojavljivanjem vratio izgubljeni osjećaj.
Potisnuta sjećanja na emociju. Potisnute potrebe. Potisnute vrijednosti.
Zbogom, my darling kiss

Oznake: ljubav


- 23:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2015 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (1)
Ožujak 2015 (3)
Siječanj 2015 (1)
Listopad 2014 (2)
Svibanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (17)
Veljača 2014 (6)
Siječanj 2014 (6)
Prosinac 2013 (4)
Listopad 2010 (2)
Opis bloga
no brain no pain

jednom sam pala s masline. hvatala sam se za grane dok ih je bilo, a onda se više nisam imala za što hvatati.
sad se hvatam za blog.
usporava pad.
ozbiljno.

emajling: emakteon@gmail.com